2021 EYLÜL CİLT 7 SAYI 3

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ

İCD EYLÜL 2021

ISSN: 2149-486X

e-ISSN: 2717-8617

Cilt: 7  –  Sayı: 3

DOI: 10.17932/IAU.ICD.2015.006/2021.703

ICD Eylül 2021 Editörün Mesajı

 


Araştırma Makaleleri

SİBER SUÇLAR, SOSYAL MEDYA VE SİBER ETİK

CYBERCRIME, SOCIAL MEDIA AND CYBER ETHICS

Gönül CENGİZ

PDF
SPOR BİLİMLERİ ALANINDA YAPILAN İLETİŞİM ARAŞTIRMALARINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME

AN EVALUATION OF COMMUNICATION RESEARCH IN THE FIELD OF SPORTS SCIENCES

Pero Duygu DUMANGÖZ

PDF
TOPLUMSAL CİNSİYET VE ERKEKLİK: FULL METAL JACKET FİLMİ ÖRNEĞİ

GENDER AND MASCULINITY: THE FILM CASE FULL METAL JACKET

Burcu KAVAS

PDF
TASARIM OLARAK FİLM: GESAMTKUNSTWERK KAVRAMINDAN HAREKETLE SİNEMADA YAPIM TASARIMI

FILM AS DESIGN: PRODUCTION DESIGN IN CINEMA WITH REFERENCE TO THE CONCEPT OF GESAMTKUNSTWERK

Deniz TELEK

PDF
COVID-19 SÜRECİNDE SOSYAL MEDYA UYGULAMALARI VE KARŞI GÖZETİM STRATEJİLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA

SOCIAL MEDIA APPLICATIONS AND COUNTER-SURVEILLANCE STRATEGIES IN THE COVID-19 PROCESS: A QUALITATIVE RESEARCH

Neslihan BULUR

PDF
DİJİTAL PLATFORM NETFLİX’İN LA CASA DE PAPEL DİZİSİNDE ÇAPRAZ MEDYA STRATEJİSİNİN İNŞASI

THE CONSTRUCTION OF THE CROSS-MEDIA STRATEGY OF THE DIGITAL PLATFORM NETFLIX IN LA CASA DE PAPEL SERIES

Olcay HOLAT

PDF
REKLAMA YÖNELİK ŞÜPHECİLİĞİN BİREYLERİN İLETİŞİM SEKTÖRÜ DENEYİMLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

A REVIEW OF INDIVIDUAL’S SKEPTICISM TOWARD ADVERTISING ACCORDING TO THEIR COMMUNICATION SECTOR EXPERIENCE

Selen BUTGEL TUNALI

Ömer GÖZÜ

Göktuğ ÖZEN

PDF
İCD EYLÜL 2021 CİLT 7 SAYI 3 DOI LİSTESİ PDF
ICD