İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ
İCD MAYIS 2024
ISSN: 2149-486X
e-ISSN: 2717-8617
Cilt: 10 – Sayı: 2
Araştırma Makaleleri
DÖNGÜSEL EKONOMİNİN MODA SEKTÖRÜNDEKİ ROLÜ
THE ROLE OF CIRCULAR ECONOMY IN THE FASHION INDUSTRY Gözde ÖYMEN ENGİNDENİZ Nihal KOCABAY ŞENER |
|
ROBOTLAR ÇAĞINDA GAZETECİLİK
JOURNALISM IN THE AGE OF ROBOTS Gülcennet ÖZTÜRK ÇELEBİ |
|
TÜTÜN TEMALI KAMU SPOTLARININ MEDYA ESTETİĞİ VE İÇERİK ANALİZİ İLE İNCELENMESİ
ANALYZING TOBACCO-THEMED PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT WITH MEDIA AESTHETICS AND CONTENT ANALYSIS Hidayet Hale KÜNÜÇEN Serpil SAMUR |
|
PANOPTİK TOPLUMDA İFADE ÖZGÜRLÜĞÜ ve SUSKUNLUK SARMALI PARADOKSUNUN ELEŞTİREL DEĞERLENDİRMESİ
A CRITIC OF THE PARADOX OF THE FREEDOM OF EXPRESSION AND THE SPIRAL OF SILENCE IN PANOPTIC SOCIETY Mehmet Emin BEGTİMUR Adem AYTEN |
|
DİJİTAL REKLAMLARDA ÇOCUK KULLANICILARI BEKLEYEN RİSKLER VE ETİK SORUNLAR ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
AN EVALUATION ON THE RISKS AND ETHICAL ISSUES AWAITING CHILD USERS IN DIGITAL ADVERTISEMENTS Pınar CAN TUNÇ Metin KASIM |
|
POLITICAL ELECTIONS IN THE DIGITAL AGE: INTERACTIVE COMMUNICATION IN ELECTION CAMPAIGNS
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASİ SEÇİMLER: SEÇİM KAMPANYALARINDA İNTERAKTİF İLETİŞİM Rozerin YÜKSEL Tamer BAYRAK |
|
İCD MAYIS 2024 CİLT 10 SAYI 2 DOI LİSTESİ |