İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ
İCD MAYIS 2025
ISSN: 2149-486X
e-ISSN: 2717-8617
Cilt: 11 – Sayı: 2
Araştırma Makaleleri
KAMUSAL ALAN VE FİLTRE BALONLARI
PUBLIC SPHERE AND FILTER BUBBLES Burcu ENER |
|
MAKRO INFLUENCER İLE MARKA İLİŞKİSİNİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİ İNCELEMEK: TRENDYOL ÖRNEĞİ
EXAMINING THE EFFECTS OF BRAND RELATIONSHIP WITH MACRO INFLUENCER ON CONSUMERS: THE EXAMPLE OF TRENDYOL İsnur İnci ARMUTLU, Hakan TAN |
|
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP OF MUSIC WITH POSITIVE AND NEGATIVE IDENTITY PERCEPTION IN UNIVERSITY STUDENTS
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE MÜZİĞİN OLUMLU VE OLUMSUZ KİMLİK ALGISI İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ Nesrin DUMAN İlayda ÇOBAN Emre Kaan UÇAR |
|
Z KUŞAĞININ SİYASAL TUTUMLARINDA SOSYAL MEDYA, AİLE VE SİYASAL İLETİŞİM STRATEJİLERİNİN ROLÜ
THE ROLE OF SOCIAL MEDIA, FAMILY AND POLITICAL COMMUNICATION STRATEGIES IN THE POLITICAL ATTITUDES OF GENERATION Z Sema YILDIRIM |
|
İŞ-YAŞAM DENGESİ TEORİLERİNE DİSTOPİK BİR BAKIŞ: SEVERANCE VE YENİ BİR ÇİP TEORİSİ
A DYSTOPIAN PERSPECTIVE ON WORK-LIFE BALANCE THEORIES: SEVERANCE AND A NEW CHIP THEORY Sibel TAŞKIN |
|
İCD MAYIS 2025 CİLT 11 SAYI 2 DOI LİSTESİ |