2022 MAYIS CİLT 8 SAYI 2

İSTANBUL AYDIN UNIVERSITY

The Journal of Communication Studies

İCD MAYIS 2022

ISSN: 2149-486X

e-ISSN: 2717-8617

Volume: 8  –  Issue: 2

DOI: 10.17932/IAU.ICD.2015.006/2022.802

İCD MAYIS 2022 Editör Mesajı

 


Research Articles

SİNEMADA EDEBİYAT UYARLAMALARI: “DVOYNIK VE THE DOUBLE ÖRNEĞİ”

LITERARY ADAPTATIONS IN THE CINEMA: “THE EXAMPLE OF DVOYNIK AND THE DOUBLE”

Aygül ATAY

PDF
KRİZ İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE MARKALARIN REKLAM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

AN EXAMINATION ON THE ADVERTISING STRATEGIES OF BRANDS DURING THE COVID-19 PANDEMIC IN THE CONTEXT OF CRISIS COMMUNICATION

Damla Dilara ERSÖZ

Özlem DUĞAN

PDF
SİYASAL REKLAM VE SOSYAL MEDYA: SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI ÜZERİNE İNCELEME

POLITICAL ADVERTISING AND SOCIAL MEDIA: A STUDY ON THE USE OF SOCIAL MEDIA OF POLITICAL PARTIES

Musa Can ERASLAN

PDF
KORKU KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA DİJİTAL OYUN ÜZERİNE YAYIMLANAN UYARILARIN İNCELENMESİ

INVESTIGATION OF THE ADVICES ON DIGITAL GAMES IN THE CONTEXT OF CULTURE OF FEAR

Nilüfer ATLI ŞENGÜL

PDF
BİR KAMU DİPLOMASİSİ AKTÖRÜ OLARAK CUMHURBAŞKANLIĞI İLETİŞİM BAŞKANLIĞI

PRESIDENCY OF THE REPUBLIC OF TURKEY DIRECTORATE OF COMMUNICATIONS AS AN ACTOR OF PUBLIC DIPLOMACY

Osman Murat ÇETİN

PDF
İCD OCAK 2022 CİLT 8 SAYI 2 DOI LİSTESİ PDF
ICD