Anasayfa

İSTANBUL AYDIN UNIVERSITY

The Journal of Communication Studies

İCD MAYIS 2025

ISSN: 2149-486X

e-ISSN: 2717-8617

Volume: 11  –  Issue: 2

DOI: 10.17932/IAU.ICD.2015.006/2025.1102

İCD Mayıs 2025 Editör Mesajı

 


Research Articles

KAMUSAL ALAN VE FİLTRE BALONLARI

PUBLIC SPHERE AND FILTER BUBBLES

Burcu ENER

PDF
MAKRO INFLUENCER İLE MARKA İLİŞKİSİNİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİ İNCELEMEK: TRENDYOL ÖRNEĞİ

EXAMINING THE EFFECTS OF BRAND RELATIONSHIP WITH MACRO INFLUENCER ON CONSUMERS: THE EXAMPLE OF TRENDYOL

İsnur İnci ARMUTLU, Hakan TAN

PDF
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP OF MUSIC WITH POSITIVE AND NEGATIVE IDENTITY PERCEPTION IN UNIVERSITY STUDENTS

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE MÜZİĞİN OLUMLU VE OLUMSUZ KİMLİK ALGISI İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ

Nesrin DUMAN

İlayda ÇOBAN

Emre Kaan UÇAR

PDF
Z KUŞAĞININ SİYASAL TUTUMLARINDA SOSYAL MEDYA, AİLE VE SİYASAL İLETİŞİM STRATEJİLERİNİN ROLÜ

THE ROLE OF SOCIAL MEDIA, FAMILY AND POLITICAL COMMUNICATION STRATEGIES IN THE POLITICAL ATTITUDES OF GENERATION Z

Sema YILDIRIM

PDF
İŞ-YAŞAM DENGESİ TEORİLERİNE DİSTOPİK BİR BAKIŞ: SEVERANCE VE YENİ BİR ÇİP TEORİSİ

A DYSTOPIAN PERSPECTIVE ON WORK-LIFE BALANCE THEORIES: SEVERANCE AND A NEW CHIP THEORY

Sibel TAŞKIN

PDF
İCD MAYIS 2025 CİLT 11 SAYI 2 DOI LİSTESİ PDF
ICD