İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ
İCD MAYIS 2022
ISSN: 2149-486X
e-ISSN: 2717-8617
Cilt: 8 – Sayı: 2
Araştırma Makaleleri
SİNEMADA EDEBİYAT UYARLAMALARI: “DVOYNIK VE THE DOUBLE ÖRNEĞİ”
LITERARY ADAPTATIONS IN THE CINEMA: “THE EXAMPLE OF DVOYNIK AND THE DOUBLE” Aygül ATAY |
|
KRİZ İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE MARKALARIN REKLAM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
AN EXAMINATION ON THE ADVERTISING STRATEGIES OF BRANDS DURING THE COVID-19 PANDEMIC IN THE CONTEXT OF CRISIS COMMUNICATION Damla Dilara ERSÖZ Özlem DUĞAN |
|
SİYASAL REKLAM VE SOSYAL MEDYA: SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI ÜZERİNE İNCELEME
POLITICAL ADVERTISING AND SOCIAL MEDIA: A STUDY ON THE USE OF SOCIAL MEDIA OF POLITICAL PARTIES Musa Can ERASLAN |
|
KORKU KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA DİJİTAL OYUN ÜZERİNE YAYIMLANAN UYARILARIN İNCELENMESİ
INVESTIGATION OF THE ADVICES ON DIGITAL GAMES IN THE CONTEXT OF CULTURE OF FEAR Nilüfer ATLI ŞENGÜL |
|
BİR KAMU DİPLOMASİSİ AKTÖRÜ OLARAK CUMHURBAŞKANLIĞI İLETİŞİM BAŞKANLIĞI
PRESIDENCY OF THE REPUBLIC OF TURKEY DIRECTORATE OF COMMUNICATIONS AS AN ACTOR OF PUBLIC DIPLOMACY Osman Murat ÇETİN |
|
İCD OCAK 2022 CİLT 8 SAYI 2 DOI LİSTESİ |